back to top

Pozicioniranje brenda robne marke u svijesti potrošača

Tržišne promjene su turbulentne i stalne, te zahtijevaju prilagodljive menadžere. Na početku poslovanja, borba s promjenama može biti izazovna. Odgovor za poslovne početnike je klaran: glavni cilj treba biti pozicioniranje marke u svijesti potrošača.

Izlazak iz marketinškog mraka iziskuje puno truda, jer uspješna promocija nove tvrtke nije laka. Da bismo vam pomogli, navest ćemo ključne korake za uspješno brendiranje.

Vizualni identitet brenda

Logo predstavlja vizualni identitet brendai trebao bi biti upečatljiv.

Vaš logo treba biti prisutan na reklamnim panoima, prijevoznim sredstvima, oglasnim prostorima, tiskovinama, uniformama, zastavama i web stranicama. Cilj je da potrošači lako prepoznaju i upamte vaš brend.

Prepoznatljivost među potrošačima ključna je za uspjeh vaše tvrtke, stoga se potrudite da budete uvijek prisutni u njihovim mislima.

Prvi korak je izrada logotipa.

Dizajn logotipa zahtijeva stručnost, stoga je važno angažirati grafičkog dizajnera radi uštede novca. Logo je prva točka kontakta s vašim potrošačima, te kasniji rebranding nije preporučljiv.

Prilikom odabira dizajna logotipa, važno je razmisliti o onome što logo predstavlja, a ne samo o estetici. Važna je i psihologija boja i oblika te njihov utjecaj na ljude. Prije konzultiranja s dizajnerom, prikupite relevantne informacije.

Elementi vizualnog identiteta brenda uključuju korporativni logo, boje i tipografiju. Konačni cilj je da se potrošači mogu lako identificirati i razlikovati vaš brend od drugih.

Verbalni identitet marke

Verbalni identitet brenda odnosi se na poruke koje šaljete potencijalnim kupcima i klijentima.

Izbor imena marke može biti izazovan, jer treba izazvati pozitivne asocijacije. Primjer dobro osmišljenog verbalnog i vizualnog identiteta je tehnološki div Jabuka.

pozicioniranje brenda robne marke u svijesti potrošača

Izbjegavajte dvosmislene i teško izgovorljive nazive. Verbalni identitet treba biti prilagođen ciljnoj skupini.

Verbalni identitet se može opisati kao “jezik vašeg brenda”. Poruke koje šaljete trebaju biti jasne i prilagođene ciljanom auditoriju.

Pogreške u početnom brendiranju mogu biti teško ispravljive, te je važno uložiti vrijeme u pravilno pozicioniranje marke od samog početka. Rebranding kasnije može biti dugotrajan i skup proces.

Digitalni marketing ključan za brendiranje

Danas je digitalni identitet obavezan za sve tvrtke. Ako niste prisutni online, gotovo ne postojite.

Digitalizacija je promijenila način reklamiranja, te se danas najviše novca ulaže u online marketing.

Izrada web stranice je samo početak. Važno je raditi na Google rangiranju kako biste privukli što veći broj posjetitelja.

Ako ciljate na nacionalno ili međunarodno tržište, važno je angažirati agenciju za digitalni marketing koja vam može pomoći u postizanju ciljeva.

Optimizacija web stranice za tražilice može značajno povećati profit. Bitno je biti strpljiv i kontinuirano raditi na brendiranju.

Izvor: Mediaplan.ba )