Twitter kaže da je glavni razlog zašto ljudi koriste tu stranicu “otkriti nešto novo i zanimljivo”. Može li vaša tvrtka biti “nešto novo i zanimljivo” što korisnici traže? Evo 10 razloga zašto biste trebali koristiti Twitter za posao:
BESPLATAN MARKETING
Norman Vincent Peale jednom je rekao: “Prazni džepovi nikoga nisu zadržali.” To mogu samo prazne glave i prazna srca.” Kada je riječ o marketingu na društvenim mrežama, ne treba vam novac, samo kreativan um i otvorenost za isprobavanje novih stvari. Izrada poslovnog Twitter računa potpuno je besplatna i može generirati ogroman prihod za vaše poslovanje ako se učinkovito koristi.
PRATITE TRENDOVE I NOVOSTI
Unatoč tome što lažne vijesti na društvenim mrežama dominiraju naslovnicama, Twitter ostaje jedan od ključnih izvora aktualnih događaja u modernom društvu. Saznajte o čemu ljudi pričaju u cijelom svijetu ili samo u vašem lokalnom području i možete iskoristiti te trendove u svoju korist kako biste došli do nove i široke publike. Pripazite na relevantne hashtagove koje možete povezati sa svojim poslom i, uz pravi sadržaj i vrijeme, mogli biste dosegnuti tisuće.
KORISNIČKA PODRŠKA
Interakcije s korisničkom službom na Twitteru porasle su za više od 250% od 2015. Ako netko želi saznati više o vašim proizvodima i/ili uslugama, veća je vjerojatnost da će se okrenuti vašoj poslovnoj stranici na Twitteru prije nego tradicionalnijim putevima komunikacije. Pobrinite se da upoznate sadašnje i potencijalne kupce tamo gdje vas traže. Nudeći korisničku podršku putem Twittera, možete uštedjeti svoje poslovno vrijeme i novac, kao i onima koji postavljaju upite.
SVIJEST O MARCI
Twitter je jedan od najposjećenijih kanala društvenih medija, a njegovo zanemarivanje znači da potencijalno propuštate dosezanje tisuća trenutnih i potencijalnih kupaca. Proizvedite sadržaj koji će predstaviti vašu robnu marku i predstaviti vašu tvrtku kao stručnjaka u svom području skakanjem na aktualne trendove i novosti. To možete postići kombinacijom organskog sadržaja, Twitter oglasa, promoviranih tweetova i hashtag marketinga.
POVEĆITE PROMET NA SVOJU WEBSTRANICU I GENERIRAJTE POTENCIJALNE POTENCIJE
Vrijeme je novac i gotovo sve vaše marketinške komunikacije moraju na neki način slijediti vaš ključni cilj, a to je u većini slučajeva povećanje prihoda. Objavljivanjem zanimljivog sadržaja i korištenjem Twittera za promoviranje vašeg poslovanja, možete potaknuti ljude da ulažu u vaše proizvode i/ili usluge. Upravo ste proveli sat vremena pišući blog? Pobrinite se da povećate svoju čitanost objavljivanjem na Twitteru. Možete čak koristiti Twitterovo pretraživanje hashtagova za određivanje budućeg sadržaja, osiguravajući da vaš Twitter brand ostane aktualan. Isto se odnosi i na nove proizvode, usluge i ažuriranja tvrtke.
DRUŽITE SE S KUPCIMA
71% potrošača koji su imali dobro iskustvo s nekim brendom na društvenim mrežama vjerojatno će ga preporučiti drugima. Poboljšajte odnos koji imate sa svojim klijentima kako biste postali najbolja tvrtka za svoje odabrano područje. Jedna od najboljih praksi na Twitteru je interakcija s klijentima. Zahvaljujući im na njihovoj vjernosti, postavljajući im pitanja i dijeleći njihove tweetove, podsjetit ćete ih na svoju prisutnost, izgraditi lojalnost robnoj marki i promovirati sebe kao tvrtku koja zaista brine o svojim klijentima. Također možete razvijati svoje proizvode i usluge pitajući kupce o njihovim iskustvima s vama, potičući svjedočanstva i recenzije. Ako se poigravate s novom idejom za proizvod, klijentima će se svidjeti ako ih uključite u proces i pomognete vam da poboljšate dodatak prije nego što ga službeno objavite.
UPRAVLJANJE REPUTACIJOM
Twitter vam daje priliku pratiti što ljudi govore o vašem brendu, proizvodu ili uslugama. Redovitim traženjem imena svoje marke možete pronaći ljude koji pričaju o vama, čak i ako ne označe vaše korisničko ime. To vam omogućuje da razvijete i proširite svoj brend u skladu s potrebama svojih sadašnjih i potencijalnih potrošača, kao i da otkrijete nove trendove i ciljana tržišta.
PROMOVIRAJTE DRUGE DRUŠTVENE MREŽE
Želite povećati broj pratitelja na LinkedInu, Facebooku ili bilo kojoj drugoj društvenoj mreži? Zašto ne uputiti ljude na te račune putem Twittera? Putem relevantnih i popularnih hashtagova možete pronaći ljude koji bi mogli biti zainteresirani za vaše poslovanje i potaknuti ih da vas prate na svim vašim računima na društvenim mrežama, povećavajući tako svijest o robnoj marki i lojalnost kupaca. Možda ćete otkriti da ostvarujete više prodaje na Facebooku ili započinjete više razgovora na LinkedInu, ali Twitter može biti izvrstan alat za podizanje svijesti o robnoj marki.
ČUVAJTE SE KONKURENCIJE
U konkurentskim industrijama, dobar Twitter poslovni savjet je pratiti aktivnosti onih koji vam nude sličan proizvod ili uslugu. Na taj način možete osigurati da vaša tvrtka bude opcija za potencijalne potrošače i/ili klijente. Postoje li kampanje koje vaši konkurenti provode i koje biste mogli ponoviti i poboljšati? Možda će izbaciti novi proizvod koji bi im mogao dati konkurentsku prednost? Što god radili, možete biti sigurni da će Twitter biti odličan alat za praćenje.
POSTANI VIRUZAN
Početni cilj mnogih tvrtki koje tek počinju s radom na Twitteru… postati viralni; steći toliko angažmana i marketinga od usta do usta da ste ime na svačijim usnama. Uz pravi trenutak, sadržaj, medije i kreativno razmišljanje, to je svakako moguće na Twitteru. Važno je zapamtiti da postati viralan nikada ne bi trebao biti krajnji cilj i ako je to jedan od vaših ciljeva, pobrinite se da postanete viralan iz pravih razloga. Svaka marketinška agencija tu je da vam pomogne donijeti prihod vašem poslovanju. Drzi to na umu.
Izvor: ( www.digitalbalkan.com / mediaplan.ba