back to top

  1. Osam načina kako da se primijetite na Instagramu
  2. Kako biti primećen na Instagramu – osam savjeta
  3. Osam koraka ka većoj vidljivosti na Instagramu
  4. Savjeti kako da budete primećeni na Instagramu – osam tehnika
  5. Osmostruki put do veće pažnje na Instagramu
  6. Kako istaknuti svoj profil na Instagramu – osam načina
  7. Osmostruke strategije za bolju vidljivost na Instagramu
  8. Kako se istaći na Instagramu – osam korisnih savjeta

Instagram je snažan alat za marketing sadržaja i izgradnju publike. Pomogao je u izgradnji brendova i uspostavi mnogih uspješnih influencera, omogućavajući ljudima da postanu zvijezde društvenih medija.

Poznate osobe, poduzetnici, modeli i drugi profesionalci zarađuju život na Instagramu putem sponzoriranih objava. Instagram također ima drugi najveći postotak angažmana na društvenim medijima od 0,60 posto (iza TikToka s nevjerojatnih 4,24 posto, ali ispred Facebooka s 0,15 posto).

Ako želite promovirati sebe ili svoj brend na Instagramu i stvoriti velik broj vjernih pratitelja, pogledajte ove 8 korisnih i učinkovitih savjeta.

1. Odaberite privlačnu estetiku

Estetika je ključna na Instagramu jer je to platforma za dijeljenje slika i videa. Morate usvojiti estetiku svog računa i pridržavati je se. Provjerite je li estetika povezana s vašim brendom i izbjegavajte prečesto mijenjanje filtara.

2. Pronađite svoju kategoriju

Razumijte ciljnu skupinu i prilagodite sadržaj kako bi ga privukao. Nemojte mijenjati fokus često i neka vaš profesionalni profil bude posvećen poslu, a privatni osobnim stvarima.

3. Koristite zanimljive titlove

Držite sljedbenike angažiranima duhovitim natpisima koji objašnjavaju sadržaj. Upotrijebite opise koji su informativni, ali kratki i intrigantni za čitanje.

4. Budite pametni sa svojim hashtagovima

Izaberite hashtagove koji su relevantni za vaš sadržaj. Koristite popularne hashtagove, ali se fokusirajte na one koji odražavaju vaše interese i djelatnost.

5. Objavite u pravo vrijeme

Objavite kada su vaši pratitelji najaktivniji i razmaknite postove. Spojite više slika u jednu objavu ili koristite značajku nacrta za objavu kad god ste spremni.

6. Budite interaktivni

Odgovarajte na komentare, označavajte ljude i mjesta, komentirajte postove pratitelja. Pratite hashtagove relevantne za vaš sadržaj i komunicirajte s istomišljenicima.

7. Koristite Instagram Stories

Koristite priče za spontani sadržaj i Instagram Live za interakciju u stvarnom vremenu. Budite kreativni i nemojte samo prodavati proizvode.

8. Pogledajte svoju konkurenciju

Proučavajte konkurenciju kako biste optimizirali svoj sadržaj. Istražite što djeluje i prilagodite svoj pristup kako biste se istaknuli.

Korištenje Instagrama da biste bili primijećeni – zaključak

Instagram je moćan alat za promociju i angažman. Uvijek pratite nove značajke i strategije kako biste ostali relevantni i uspjeli na ovoj platformi.

Koristite Instagram za izgradnju svog brenda

Društveni mediji su ključni za angažman i utjecaj na kupce. Iskoristite Instagram kako biste povećali svijest o brendu i povećali prodaju.

Izvor: ( www.digitalbalkan.com / MediaPlan.ba )