Instagram je snažan alat za marketing sadržaja i izgradnju publike. Pomogao je u izgradnji brendova i uspostavi mnogih uspješnih influencera, omogućavajući ljudima da postanu zvijezde društvenih medija.
Poznate osobe, poduzetnici, modeli i drugi profesionalci zarađuju život na Instagramu putem sponzoriranih objava. Instagram također ima drugi najveći postotak angažmana na društvenim medijima od 0,60 posto (iza TikToka s nevjerojatnih 4,24 posto, ali ispred Facebooka s 0,15 posto).
Ako želite promovirati sebe ili svoj brend na Instagramu i stvoriti velik broj vjernih pratitelja, pogledajte ove 8 korisnih i učinkovitih savjeta.
1. Odaberite privlačnu estetiku
Estetika je ključna na Instagramu jer je to platforma za dijeljenje slika i videa. Morate usvojiti estetiku svog računa i pridržavati je se. Provjerite je li estetika povezana s vašim brendom i izbjegavajte prečesto mijenjanje filtara.
2. Pronađite svoju kategoriju
Razumijte ciljnu skupinu i prilagodite sadržaj kako bi ga privukao. Nemojte mijenjati fokus često i neka vaš profesionalni profil bude posvećen poslu, a privatni osobnim stvarima.
3. Koristite zanimljive titlove
Držite sljedbenike angažiranima duhovitim natpisima koji objašnjavaju sadržaj. Upotrijebite opise koji su informativni, ali kratki i intrigantni za čitanje.
4. Budite pametni sa svojim hashtagovima
Izaberite hashtagove koji su relevantni za vaš sadržaj. Koristite popularne hashtagove, ali se fokusirajte na one koji odražavaju vaše interese i djelatnost.
5. Objavite u pravo vrijeme
Objavite kada su vaši pratitelji najaktivniji i razmaknite postove. Spojite više slika u jednu objavu ili koristite značajku nacrta za objavu kad god ste spremni.
6. Budite interaktivni
Odgovarajte na komentare, označavajte ljude i mjesta, komentirajte postove pratitelja. Pratite hashtagove relevantne za vaš sadržaj i komunicirajte s istomišljenicima.
7. Koristite Instagram Stories
Koristite priče za spontani sadržaj i Instagram Live za interakciju u stvarnom vremenu. Budite kreativni i nemojte samo prodavati proizvode.
8. Pogledajte svoju konkurenciju
Proučavajte konkurenciju kako biste optimizirali svoj sadržaj. Istražite što djeluje i prilagodite svoj pristup kako biste se istaknuli.
Korištenje Instagrama da biste bili primijećeni – zaključak
Instagram je moćan alat za promociju i angažman. Uvijek pratite nove značajke i strategije kako biste ostali relevantni i uspjeli na ovoj platformi.
Koristite Instagram za izgradnju svog brenda
Društveni mediji su ključni za angažman i utjecaj na kupce. Iskoristite Instagram kako biste povećali svijest o brendu i povećali prodaju.
Izvor: ( www.digitalbalkan.com / MediaPlan.ba )