back to top

Kreirajte plan sadržajnog marketinga u nekoliko koraka

Mnogi marketinški stručnjaci se bave stvaranjem odredišnih ​​stranica, blogova ili kopija za objave na društvenim mrežama, ali za kvalitetan sadržajni marketing potreban je strateški i sveobuhvatan pristup, koji se temelji na razumijevanju ciljne publike.

Ovaj blog započinje s analizom sadržajnog marketinga, nakon čega slijedi deset koraka koji će vam pomoći da razvijete uspješan plan.

  • Postavljanje ciljeva
  • Razumijevanje ciljne publike
  • Biranje relevantnosti
  • Korištenje lijevka sadržajnog marketinga za povećanje prodaje
  • Uspostavljanje strateških stupova sadržaja
  • Implementacija PushandPull pristupa
  • Primjena modela hubandspoke
  • Kreiranje sadržaja za prikupljanje podataka
  • Jačanje brenda putem zagovornika
  • Postavljanje KPIja i praćenje uspjeha

Krenimo!

Što je Content Marketing?

Sadržajni marketing je strategija koja uključuje stvaranje i distribuciju sadržaja koji vaša publika smatra korisnim.

Sadržajni marketing treba biti relevantan i dosljedan, privlačiti ciljnu publiku i pružiti informacije, zabavu ili korisnost, umjesto da bude klasična prodajna reklama.

1. Postavljanje ciljeva

Postavljanje ciljeva za sve faze marketinškog toka pomaže vam razumjeti motivaciju publike i odrediti potreban sadržaj.

Za svaku fazu odredite relevantne KPIjeve, primjerice:

  • Povećanje svijesti o brendu
  • Povećanje angažmana na društvenim mrežama
  • Povećanje organskog prometa
  • Povećanje prodaje
  • Povećanje udjela na društvenim mrežama

DMI Insider savjet: Počnite sa jednim ili dva jednostavna cilja za svaku fazu marketinškog toka.

2. Razumijevanje ciljne publike

Prije stvaranja sadržaja bitno je razumjeti svoju publiku, njihove potrebe i interese.

Podatke o publici možete dobiti putem Google Analyticsa, kako biste bolje ciljali i personalizirali sadržaj.

DMI Insider savjet: Napravite osobe ciljanog kupca kako biste bolje razumjeli svoju publiku.

Izvor: ( www.digitalbalkan.com / MediaPlan.ba )