Mnogi marketinški stručnjaci se bave stvaranjem odredišnih stranica, blogova ili kopija za objave na društvenim mrežama, ali za kvalitetan sadržajni marketing potreban je strateški i sveobuhvatan pristup, koji se temelji na razumijevanju ciljne publike.
Ovaj blog započinje s analizom sadržajnog marketinga, nakon čega slijedi deset koraka koji će vam pomoći da razvijete uspješan plan.
- Postavljanje ciljeva
- Razumijevanje ciljne publike
- Biranje relevantnosti
- Korištenje lijevka sadržajnog marketinga za povećanje prodaje
- Uspostavljanje strateških stupova sadržaja
- Implementacija PushandPull pristupa
- Primjena modela hubandspoke
- Kreiranje sadržaja za prikupljanje podataka
- Jačanje brenda putem zagovornika
- Postavljanje KPIja i praćenje uspjeha
Krenimo!
Što je Content Marketing?
Sadržajni marketing je strategija koja uključuje stvaranje i distribuciju sadržaja koji vaša publika smatra korisnim.
Sadržajni marketing treba biti relevantan i dosljedan, privlačiti ciljnu publiku i pružiti informacije, zabavu ili korisnost, umjesto da bude klasična prodajna reklama.
1. Postavljanje ciljeva
Postavljanje ciljeva za sve faze marketinškog toka pomaže vam razumjeti motivaciju publike i odrediti potreban sadržaj.
Za svaku fazu odredite relevantne KPIjeve, primjerice:
- Povećanje svijesti o brendu
- Povećanje angažmana na društvenim mrežama
- Povećanje organskog prometa
- Povećanje prodaje
- Povećanje udjela na društvenim mrežama
DMI Insider savjet: Počnite sa jednim ili dva jednostavna cilja za svaku fazu marketinškog toka.
2. Razumijevanje ciljne publike
Prije stvaranja sadržaja bitno je razumjeti svoju publiku, njihove potrebe i interese.
Podatke o publici možete dobiti putem Google Analyticsa, kako biste bolje ciljali i personalizirali sadržaj.
DMI Insider savjet: Napravite osobe ciljanog kupca kako biste bolje razumjeli svoju publiku.
Izvor: ( www.digitalbalkan.com / MediaPlan.ba )