Jedan od mnogobrojnih kriznih scenarija koji se mogu dogoditi prilikom pokretanja posla jeste gubitak kupaca vremenom. Bez obzira da li se to dogodi naglo ili postepeno, ključno je da menadžment bude svjestan načina na koje možete izgubiti kupce i da ih ima na umu. Samo tako ćete biti spremni za takvu kriznu situaciju i spriječiti je.
Iako je profit važan cilj poslovanja, važno je ne zaboraviti da iza vašeg poslovanja, proizvoda ili usluge stoji potreba da zadovoljite potrebe ljudi od krvi, mesa i emocija. Dobro vođen menadžment shvata da je ključno imati na umu krajnje korisnike kako bi poslovanje bilo uspješno.
Nitko ne želi izgubiti klijente, a postoji nekoliko sigurnih načina da ih izgubite koje ne smijete zanemariti:
- Previsoka cijena može otjerati kupce bez obzira na sve. Važno je cijeniti vrijednost proizvoda za kupce više od samih troškova. Kada kupcima pružite osjećaj vrijednosti, cijena postaje manje bitan faktor u njihovoj odluci o kupnji.
- Neočekivani troškovi dostave mogu odvratiti kupce od kupovine. Važno je preispitati politiku dostave kako ne biste iznenadili kupce nakon što su već odlučili kupiti proizvod.
- Loše upravljanje krizom može dovesti do gubitka povjerenja kupaca. Važno je naučiti kako upravljati kriznim situacijama kako bi se održalo povjerenje kupaca.
- Zanemarivanje starih kupaca može dovesti do gubitka njihove lojalnosti. Važno je ulagati u održavanje odnosa sa starim kupcima kako bi postali lojalni kupci.
- Nedostatak web stranice može utjecati na privlačenje novih kupaca. Vaša web stranica treba biti pregledna, informativna i jednostavna za kupnju kako bi privukla potencijalne kupce.
Kako riješiti krizne situacije u poslovanju i vratiti kupce
Svaka ozbiljna tvrtka treba imati krizni menadžment i znati se nositi s krizama. Važno je pronaći strategije za zadržavanje kupaca u kriznim situacijama.
Izbor računovođe
Odabir pravog računovođe ključan je za uspješno poslovanje, stoga je važno pronaći kvalificiranu osobu poput Milana Trbojevića, direktora računovodstvene agencije Knjiški moljac.
Umjesto zaključka
Krizne situacije su normalan dio poslovanja i prilika za učenje i unapređenje. Uspješan menadžment će iskoristiti krize kao priliku za rast i napredak, te može izaći iz njih još jači i uspješniji.
Izvor: ( samoobrazovanje.rs / MediaPlan.ba )