back to top

Intervju s Petrom Lazarovim o razvoju empatične prodaje

Prodaja je veoma važan i konkretan proces, a glavni uzrok neuspješnih projekata je loša prodaja, odnosno nedovoljno poznavanje i kontrola ovog procesa. Napisali smo nekoliko članaka na ovu temu, a sada vam predstavljamo moderan i aktualan pristup prodaji koji se ogleda u konceptu “empatična prodaja“.

Hvala Jaklini Gerasimovskoj koja nam je pomogla pripremiti pitanja za intervju sa Petrom Lazarovim (stručnjak za prodaju) i istakla bitne podatke o ovoj vještini na koncizan način. Nadamo se da će vas naša priča uvjeriti da uložite svoje vrijeme, pažnju i univerzalne duhovne novčiće u seminar koji najavljujemo ovim tekstom.

Intervju s Petrom Lazarovim počinje sada!

O čemu se radi u treningu empatične prodaje? Zašto je ovo novi pristup prodaji?

Trening EMPATIČNE PRODAJE se promovira kao svjež pristup prodaji, odnosno kao nova verzija prodajni DNK (verzija 2.0). Prodaja se može jasno izraziti kroz brojeve. Ako prodate proizvod vrijedan 100 eura, imate 100 eura u kasi. Rezultati svakog prodavača ili prodajnog tima mjere se brojevima. Međutim, prodaja nije samo u brojevima i tehnikama. Ona se temelji na emocijama i emocionalnoj strukturi pojedinca (prodavača).

EMPATIČNA PRODAJA obuhvata sve aspekte prodaje, što je čini verzijom 2.0 prodajnog DNK. Jedna linija strukture DNK su činjenice (logika, mozak), dok su emocije (intuicija, srce) druga linija.

Zašto ste organizirali trening više puta u Makedoniji i Srbiji? Koja je glavna svrha organizacije?

Obje kompanije (Makedonija-Izvoz i Phineas) se bave organizacijom treninga i razvojem kapaciteta radnih timova. EMPATIČNA PRODAJA je rezultat njihovog dugogodišnjeg iskustva u marketingu i prodaji. Žele podijeliti svoje znanje i iskustvo s drugima te potaknuti ih na promjene. Svi zainteresirani mogu se prijaviti za seminar putem web stranice.

Detaljnije informacije možete pronaći na web stranici za prijavu.

Kakve su povratne informacije s prethodnih edukacija i koji su postignuti rezultati do sada?

Na prethodnim edukacijama sudjelovalo je više od dvjesto sudionika iz različitih tvrtki. Atmosfera nakon treninga je bila vrlo pozitivna, a polaznici su istakli korisnost i drugačiji pristup koji su dobili. Nakon edukacije, očekuje se da će polaznici proširiti svoja znanja i vidike te primijeniti naučeno u praksi kako bi poboljšali svoje rezultate rada.

Koje sektore i industrije obuka obuhvaća?

Trening je namijenjen svima koji se bave prodajom ili smatraju da bi im prodajne vještine mogle koristiti u njihovom poslu. Sudionici dolaze iz različitih sektora poput direktne prodaje, online prodaje, komercijalista, prodajnih agenata, menadžera, HR-a, vlasnika tvrtki, ali i odvjetnika, liječnika i novinara.

Tko je Petar Lazarov?

Petar Lazarov je marketinški savjetnik specijaliziran za brendiranje, prodaju i upravljanje. Svoje bogato iskustvo prenosi kroz predavanja i programe razvoja. Također je dio razvojnog tima za brendove MAMA’S i SAVJET TJEDNA.

Kako se mogu prijaviti zainteresirani sudionici?

Svi zainteresirani mogu se prijaviti za seminar putem web stranice Finesse ili kontaktirati Edukativni centar. Seminar će se održati u Poslovnom centru Sava, Beograd, 15.06.2017. Pozivamo sve zainteresirane da se prijave i uživaju u korisnom i zanimljivom iskustvu!


Izvor: ( samoobrazovanje.rs / MediaPlan.ba )