Nekoliko godina Instagram ima dominantno mjesto među Društvene mrežea njegova popularnost ne liječi. Štoviše, čini se da je u budućnosti, tako da ne preživljava stalnu potrebu korisnika da poboljšaju profil na ovoj mreži.
Ako napravite Poslovni Instagram profil Ili profil koji se bavi prodajom proizvoda, vjerojatno je vaš prvi cilj postići što više sljedbenika. Što više sljedbenika privlačite, veći je broj potencijalnih kupaca ili klijenata. S druge strane, čak i ako vodiš osobni profilmožda želite da vaš kreativni sadržaj dosegne što više ljudi.
Stoga vam donosimo 5 načina za povećanje broja Instagram tragača!

Prije nego što počnete raditi na povećanju broja svojih pratitelja, važno je ne probiti se u zamku kupovine pratitelja. Ponekad se ovaj trik također pokazuje kao učinkovit, ali vrlo brzo stečeni sljedbenici napuštaju vašu platformu ili Često sam Instagram izbrisao lažne profile. Zbog toga raditi na radu organski rast Vaš profil, tako da će dobiveni rezultati biti dugotrajni.
Kvaliteta
Prva i najvažnija stavka je točno Kvaliteta vaših najava. Morate se pobrinuti za kvalitetu fotografija koje objavljujete, njihovu obradu, rezoluciju itd. Prekomjerne obrađene fotografije uglavnom su odbojne za korisnike, pa bi idealnu mjeru trebalo pronaći Obrada fotografija. Postoje i uspješni profili na koji su usredotočeni Sirov Fotografije – one bez ikakve obrade, prirodne, sirov. Način na koji ćete obraditi fotografije vaš je izbor, ali zadržite dosljednost u obradi za koju se odlučujete. Neka vaš sustav obrade fotografija bude prepoznatljivinovativno, dodajte svoj osobni pečat u svaki post. Na taj ćete način također postići usklađenost Feedaili svu fotografiju u profilu. To će učiniti vaš profil vizualno osjetljivI istovremeno, izlijte osjećaj povjerenja i profesionalizma kod potencijalnih klijenata.
Također nudimo nekoliko korisnih savjeta za dobar Instagram post!
Biografija
Možda niste skrenuli pažnju na biografijaili Opis vašeg profila intagram. Međutim, to je idealno mjesto za kratko i jasno predstavite svoj rad. Potrebno u opis vašeg profila Dodaj Web mjesto Vaš posao! Na taj način donosite potencijalne kupce izravno svojim proizvodima. Osim toga, Instagram Bio koji možete koristiti za korisne Vezešto nije moguće objesiti u opisu otkrivanja. Također će se povećati Broj posjeta Vaš profil.
Komentari
Vjerojatno niste obraćali pažnju na komentari – Što na vašem profilu ostavljate. Međutim, komentari su vrlo važni i mogu vam pomoći Instagram algoritam Prepoznati i počinje isteći vaš profil. Bilo bi dobro da bilo koja od vaših najava na neki način zahtijeva komentar drugim korisnicima ili vašim sljedbenicima. Ne ustručavajte se postavljati pitanja na kraju svakog posta! Instagram profili s brojnim komentarima relevantniji su za Instagram algoritam, pa se češće pojavljuju na Istražiti stranica. Štoviše, Instagram algoritam je takav da mu je važnije nego što voli!
Osim toga, vrlo je koristan i ostavite komentare s vašeg profila na sličnim profilima. Reci, ako se vaš Instagram profil bavi kuhanjem, nejasnim što više profila sličnih sadržaju, a zatim Komentar Sadržaj. Na ovaj će način vaš profil vidjeti korisnike koji su već zainteresirani za takav sadržaj, a Instagram algoritam prepoznat će koji bi korisnici trebali ponuditi vaš profil. I što više ljudi vidi vaš profil, oni će ih više pritisnuti Slijediti!
Hashtag
Hashtag Vjerojatno djeluje kao jednostavna i obvezna stavka pri vođenju Instagram profila. Međutim, trebalo bi biti oprezno i pametno koristiti ovaj alat. S hashtagovima ne treba ga poništiti, pogotovo ne smije se koristiti zastarjele i preopterećene oznake takav #FolOWFORLOLOW,, #Instagram I slično. Također, Nema magni hashtagovakao #Life, #LOVE itd. Doista, nitko ne pretražuje Instagram tim hashtagovima.
Koji hashtagovi koriste? Za početak, Dizajnirajte svoj hashtag Redovito ćete se koristiti putem kojih će vam korisnici doći izravno. Neka to bude nešto čvrstoAli i jednostavno. Također, proučite hashtagove u vašem području, tako da ih koristite u skladu s tim. I na kraju, Ne pretjerujte bez broja hashtagova! Optimalni broj hashtagova objavljivanjem je između pet i deset. Dakle, Instagram će znati kako prepoznati svoj profil, a istovremeno nećete gnjaviti algoritam ili svoje čitatelje.
To je i upotreba takozvanih Geo oznake. Provjerite imaju li svaki od vaših objava Označeno mjestojer veliki broj internetskog Instagrama pretražuje mrežu putem lokacije. Postavite lokaciju svoje tvrtke ili mjesta koja ste posjetili, tako da će ljudi iz okruženja te lokacije vidjeti vaš profil, a to znači da za vas Povećanje broja sljedbenika!
Vrijeme objavljivanja
Možda ste to već primijetili Uspjeh vaše Instagram publikacije To također ovisi o vremenu njegove objave. Istraživanje pokazuje različite rezultate, ali donekle je uskladilo mišljenje da Najbolje prođene postove postavljene nedjeljom i srijedom. Također, večernji sati idealni su za objavljivanje – između 18 i 20 sati.
Međutim, važno je upoznati svoju publiku, tada ćete znati kada jest Njihova aktivnost Na Instagramu je najveći. Vaša ciljna skupina također utječe na to. Tinejdžeri su neaktivni ujutro, ali tijekom dana su prisutni. Ljudi s konvencionalnim vremenom aktivni su uglavnom nakon 18 sati. Kada odredite kada je aktivnost vaših sljedbenika najveća, obavezno postavite nove postove u to vrijeme. Stoga će vaše najave vidjeti veći broj ljudi, pa se to ostvaruje Veća interakcija (Kao, komentari i dijeljenje sadržaja), a sve to dovodi do Instagram algoritma ljubav! Kad vas algoritam prepozna i ljubav, ponudit ćete svoj profil u većem auditoriju, tako da će broj vaših pratitelja biti uspon!
Savjet plus!
Ne zaboravite lajati! Povežite se s profilima iz svoje industrije kao i potencijalnim kupcima! Kao i njihov sadržaj ako bi Instagram prepoznao vašu aktivnost. Istraživanje pokazuje da 6 novih pratitelja dolazi na svakih 100 laskanja.
S ovim savjetima i Redovna aktivnost na Instagramusljedbenici će doći po sebe. Da bi se postigao veliki broj sljedbenika, to je neizbježno vrijeme. Ipak, naoružajte se strpljenjem i upornošću, svakodnevno radite na svom profilu i rezultati će biti sve bolji i bolji. Bez obzira na različite mogućnosti kroz koje ćete brže doći do sljedbenika, svaki stručnjak za digitalni marketing potvrdit će da jest Organski rast jedini stvarni rast. Ono što ne plaćate na mostu, platit ćete na ĆUPRIJA. 🙂 Brzo stečeni sljedbenici idu brže, a oni koji samostalno dolaze ostati i vjerojatno postaju vjerni drugovi. Nazivamo vjernim pratiteljima Redoviti i aktivni drugovišto će vam, s vašom aktivnošću, pomoći da dobijete nove korisnike da vas dosegnu.