Vijesti i događaji
Naslovna strana
O nama
Vijesti i događaji
Edukacijski projekti
Istraživanja i analize
PR usluge
Press Clipping usluge
Tehničke usluge
Produkcija i izdavaštvo
Arhiv projekata
Kontakt
Linkovi

MONITORING MEDIA U BIH - IZBORI 2014.
Izvještaji o medijskom pokrivanju predizborne kampanje


Kako su mediji pratili izbornu kampanju 2010


Internet - sloboda bez granica?


Priručnik: Promicanje medijske odgovornosti u multikulturalnim društvima


S one strane Jadrana


PDF - 2,33 MB


Indicator of Public Interest
19.09.2014
PRVI REZULTATI MONITORINGA MEDIJA – OČEKIVANI UKLONI I PRISTRASNOSTI
Dosadašnji rezultati monitoringa pokazuju velike razlike kako i koliko su politički subjekti predstavljeni u medijima. Entitetska, etnička i politička preferencija medija u značajnoj mjeri određuje način izvještavanja i u ovom predizbornom periodu. Ovo su zaključci izneseni na konferenciji za novinare na kojoj je Media plan institut predstavio prve rezultate monitoringa medija tokom predizborne kampanje za opšte izbore 2014. Tokom dvije sedmice monitoringa je primjećeno kako mediji ne prate iste standarde ravnomjernosti i pravednosti u svom izvještavanju. U nekoliko slučajeva su otvoreno iskazane simpatije prema određenoj političkoj stranci. Kako je istakao na konferenciji za novinare Radenko Udovičić, jedan od glavnih analitičara projekta monitoringa, preliminarni rezultati pokazuju posebnu polarizovanost između dvije najjače TV stanice u Republici Srpskoj. “Centralni dnevnik RTRS blizu 80 posto svog prostora, u odnosu na ostale praćene subjekte, posvećuje SNSD-u, predsjedniku RS i Vladi RS. Ton izvještavanja je dominantno pozitivan. S druge strane, TV BN veliki prostor daje predstavnicima SDS-a i vrlo je kritičan prema vlastima u RS”, rekao je Udovičić. Lejla Turčilo, takođe analitičar na projektu, rekla je da novine imaju moguućnost da problemski prate izbornu problematiku, ali da rezultati monitoringa pokazuju prvenstveno baziranje na dnevne događaje. Izrazitu pristrasnost pokazuje Dnevni avaz. “List najveći prostor i pozitivni ton daje SBB-u, a izrazito negativan SDA”, rekla je Turčilo. U projektu Monitoringa medija za Izbore 2014. prate se 22 TV, radio i web medija. Projekat izvode Media plan institut, američki NDI i slovačka organizacija Memo 98.



Published by Media Plan Institute