Vijesti i događaji
Naslovna strana
O nama
Vijesti i događaji
Edukacijski projekti
Istraživanja i analize
PR usluge
Press Clipping usluge
Tehničke usluge
Produkcija i izdavaštvo
Arhiv projekata
Kontakt
Linkovi

MONITORING MEDIA U BIH - IZBORI 2014.
Izvještaji o medijskom pokrivanju predizborne kampanje


Kako su mediji pratili izbornu kampanju 2010


Internet - sloboda bez granica?


Priručnik: Promicanje medijske odgovornosti u multikulturalnim društvima


S one strane Jadrana


PDF - 2,33 MB


Indicator of Public Interest
10.09.2014
ODRŽAN SEMINAR O SARADNJI MEDIJA I POLITIČKIH PARTIJA ZA VRIJEME PREDIZBORNE KAMPANJE
U Mostaru je u utorak održan seminar “Mediji i politički subjekti – više saradnje za uspješan izborni process” u organizaciji Media plan instituta iz Sarajeva. Uvodničari na seminaru su bili Radenko Udovičić, direktor Media plan instituta, koji je iznio rezultate istraživanja ponašanja medija tokom predizborne kampanje 2010. godine, Semina Hadžović Ajvaz,direktorica agencije Polis, koja je fokus imala na korištenju društvenih mreža stranaka i kandidata na izborima, te Dario Lukić, glavni i odgovorni urednik Dnevnog lista, koji je iznio iskustva iz prakse. Predstavnici političkih partija su zamjerili dijelu medija da nisu dovoljno otvoreni prema svim političkim opcijama te da, bilo iz nerazumijevanja tematike ili svjesnih manipulacija, neprofesionalno krate izjave date za medije. Sa druge strane predstavnici medija zamjerili su političarima da nastoje od medija da dobiju otvorenu podršku u borbi za glasače, ali i da neki nisu znali da se uklope u programske forme koje se koriste na medijima za vrijeme predizborne kampanje. Zaključeno je da i jedni i drugi trebaju međusobnu profesionalnu saradnju - jedni zbog nuđenja relevantnih i zanimljivih informacija, a drugi zbog plasiranja svojih programa I ideja. Seminar je izveden uz podršku USAID-ovog Projekta jačanja nezavisnih medija koji vodi Internews BiH.



Published by Media Plan Institute