Spavanje i mentalno zdravlje – kako kvalitetan san utječe na naš um
Mentalno i emocionalno zdravlje usko je povezano s našim navikama spavanja i kvalitetom sna.
Kada govorimo o važnosti dobrog sna i spavanja, fokusiramo se uglavnom...
Što je autizam: Važno je razumjeti njegovu raznolikost
Što je autizam?
Ako se vratimo samo nekoliko desetljeća unatrag, poremećaji iz autističnog spektra bili su velika nepoznanica u javnosti, a sama riječ autizam je velikoj većini ljudi zvučala zastrašujuće. To je rezultiralo snažnom stigmatizacijom osoba s autizmom, ali i njihovih obitelji.
Međutim, u posljednjih dvadesetak godina puno se toga promijenilo u pristupu i odnosu društva prema ovom problemu. Zahvaljujući razvoju znanosti i brojnim istraživanjima koja se neprestano provode, postignut je napredak u liječenju i izliječenju autizma.
Danas je svijest društva o prirodi ovog poremećaja porasla, ali je potrebno ne samo nastaviti govoriti o njemu, već mu posvetiti još veću pozornost.
Velik doprinos dale su udruge roditelja čija su djeca oboljela od autizma, ali i sami pacijenti koji s puno hrabrosti...
Internet
Pozicioniranje brenda robne marke u svijesti potrošača
Tržišne promjene su turbulentne i stalne, te zahtijevaju prilagodljive menadžere. Na početku poslovanja, borba s promjenama može biti izazovna. Odgovor za poslovne početnike je klaran: glavni cilj treba biti pozicioniranje marke u svijesti potrošača.
Izlazak iz marketinškog mraka iziskuje puno truda, jer uspješna promocija nove tvrtke nije laka. Da bismo vam pomogli, navest ćemo ključne korake za uspješno brendiranje.
Vizualni identitet brenda
Logo predstavlja vizualni identitet brendai trebao bi biti upečatljiv.
Vaš logo treba biti prisutan na reklamnim panoima, prijevoznim sredstvima, oglasnim prostorima, tiskovinama, uniformama, zastavama i web stranicama. Cilj je da potrošači lako prepoznaju i upamte vaš brend.
Prepoznatljivost među potrošačima ključna je za uspjeh vaše tvrtke, stoga se potrudite da budete uvijek prisutni u njihovim...
MEDIA PLAN
Media Plan je posvećen razvoju biznisa, marketingu, zaradi i drugim temama vezanim moderno poslovanje. Svjedoci smo munjevitog razvoja online poslovanja u cijelome svijetu kojeg je znatno ubrzala korona kriza. Danas i najmanji biznis mora da ima kvalitetan web sajt, komunikaciju sa kupcima i neki oblik online prodaje.
Digitalna transformacija je omogućila svima da zarade dodatni novac putem interneta ili da postanu poduzetnici preko noći. No, nije sve tako jednostavno kako se ponekad čini. Za svaki biznis potrebno je znanje, strpljenje, predan (pametan) rad i marketing plan. Mediaplan.ba media magazin je posvećen upravo ovim temama temama.