Ponuda za istraživanja
Naslovna strana
O nama
Vijesti i događaji
Edukacijski projekti
Istraživanja i analize
PR usluge
Press Clipping usluge
Tehničke usluge
Produkcija i izdavaštvo
Arhiv projekata
Kontakt
Linkovi

MONITORING MEDIA U BIH - IZBORI 2014.
Izvještaji o medijskom pokrivanju predizborne kampanje


Kako su mediji pratili izbornu kampanju 2010


Internet - sloboda bez granica?


Priručnik: Promicanje medijske odgovornosti u multikulturalnim društvima


S one strane Jadrana


PDF - 2,33 MB


Indicator of Public Interest

Media plan institut je organizacija koja se od 1995. godine bavi istraživanjima, edukacijom iz oblasti komunikacija, RTV produkcijom i organizacijom događaja. Kroz različite vrste istraživanja naši klijenti su bile proizvodne kompnije, banke, PR agencije, mediji, političke partije, državne institucije i međunarodne organizacije.

PONUDA ZA ISTRAŽIVANJA

Nudimo vam nekoliko vrsta istraživanja:

Analiza sadržaja medija
Kako i koliko mediji izvještavaju o vama ili problematici vašeg interesa. Analiza se pravi ekspertnim uvidom u kompletan sadržaj novina i web medija odnosno informativnih i specijalnih emisija RTV stanica. Ili na osnovu rezultata press clippinga tj. ključnih riječi (retroaktivno ili u realnom vremenu). Neke od ključnih varijabli su novinarski stav i broj i vrsta izvora informacije. Ovo je u našim analizama potkrijepljeno primjerima i citatima koji argumentuju nalaze.

Anketiranje
Kakav je stav šire javnosti o vama i problematici od vašeg interesa. Analiza se izvodi na osnovu rezultata telefonskog ili licem u lice anketiranja. Pitanja su uglavnom zatvorena (sa ponuđenim odgovorima - a, b, c, d)

Intervjui
Kakav je stav ciljnih javnosti o vama i problematici od vašeg interesa. Analaza se izvodi na osnovu odabrane vrste intervjua – dubinski, polustruktuirani ili struktuirani. Intervjui daju tzv. dublje informacije odnosno insistiraju na pitanju ZAŠTO i drugim objašnjenjima.

Fokus grupe
Kakav je stav ciljnih javnosti o problematici od vašeg interesa. Analiza se izvodi na osnovu debate u ciljnim grupama sa specijalističkom javnosti koja može biti struktuirana po zanimanju, obrazovanju, starosti...

Cijena se formira u direktnim razgovorima na osnovu brojčanog i teritorijalnog uzorka, broja varijabli i pitanja, vremenskih rokova, jezika na kojem se dostavlja analiza (bsh ili engleski) i aktuelnih poslovnih odnosa i interesa. Cijena u tenderu zavisi od dostavljenih ulaznih informacija.

Naši analitičari dolaze iz akademskog i praktičnog istraživačkog miljea i imaju veliko iskustvo u istraživačkim projektima (donatorskim i komercijalnim).

Više informacija možete dobiti na 033 717-840, 717-841 ili kod direktora doc.dr. Radenka Udovičića udovicic.r@mediaplan.ba.

Radujemo se vašem interesu
Media plan institut


Published by Media Plan Institute