O nama
Naslovna strana
O nama
Vijesti i događaji
Edukacijski projekti
Istraživanja i analize
PR usluge
Press Clipping usluge
Tehničke usluge
Produkcija i izdavaštvo
Arhiv projekata
Kontakt
Linkovi

MONITORING MEDIA U BIH - IZBORI 2014.
Izvještaji o medijskom pokrivanju predizborne kampanje


Kako su mediji pratili izbornu kampanju 2010


Internet - sloboda bez granica?


Priručnik: Promicanje medijske odgovornosti u multikulturalnim društvima


S one strane Jadrana


PDF - 2,33 MB


Indicator of Public Interest

Media plan institut Sarajevo je osnovan 5. maja 1995. godine. Nastao je na iskustvu Novinske agencije SAFAX (Sarajevo Fax), koja je 1994. godine distribuirala informacije iz Bosne i Hercegovine za nevladine organizacije u Evropi, posebno u Francuskoj, koje su pomagale mirovne napore u ovom regionu.  Osnivač instituta je Zoran Udovičić, dugogodišnji  novinar, urednik i menadžer u Radio televiziji Sarajevo odnosno RTV BiH.
Prvi samostalni projekat bio je Medijska slika Bosne i Hercgovine u 1995. godini. Zajedno sa partnerskom organizacijom IWPR iz Londona, Media plan monitoriše 40 najuticajnijih medija za potrebe predizbornih aktivnosti 1996. i 1997. godine.

Osnivanjem Centra za medijsku saradnju u Banja Luci i Mostaru 1996. godine, Media plan čini prvi korak u razbijanju medijske blokade kao posljedice rata u Bosni i Hercegovini. U 1998. godini započinje izdavanje biltena Medijske novosti, koji 2000. godine prerasta u prvi on line časopis o medijima Jugoistočne Evrope. Iste godine Media plan zajedno sa svojim partnerima iz Slovenije, Hrvatske, Srbije i Crne Gore, Makedonije i Albanije osniva mrežu za profesionalizaciju medija 'Medijske inicijative' i postaje član mreže SEENPM (South East European Network for professionalisation of media). U 2006. godini Media plan je sa više drugih medijskih ličnosti iz BIH osnovao udruženje Medijske inicijative, koje se bavi promocijom profesionalnog novinarstva. U sastav udruženja ušla je i Škola novinarstva Media plan. Ovo udruženje je profesionalno jezgro komunikacijske mreže Medijske inicijative.
Uz podršku partnerske Visoke škole novinarstva iz Lila (Francuska) 1998. godine je osnovana Škola novinarstva (2000. godine prerasta u Visoku školu novinarstva Media plan), jednogodišnji studij novinarstva  koji j uspješno završilo 9 generacija  studenata. Škola je sada edukacijski centar za praktično obrazovanje novinara i medijskog osoblja  Media plan institut izvodi edukacijske projekte u svim zemljama Jugoistočne Evrope. U saradnji sa Svjetskom mrežom Univerziteta komunikacija (RIUC), 2001. i 2003. godine organizovao je u Sarajevu dva izdanja Univerziteta komunikacija koji su bili do tada najveći komunkacijski forumi u ovom dijelu Evrope.

U 2004. godini u Sarajevu je osnovana Ljetnja akademija, sa zanimljivim edukaciono – turističkim programima koji se izvode u Sarajevu i Neumu.

U okviru Media plan instituta djeluje i Press Clipping servis - specijalizovan i tehnički osposobljen servis koji za vas prikuplja informacije objavljene u štampi i na televiziji i na taj način vam omogućava da brzo, jednostavno i kvalitetno dođete do potrebnih podataka.  Od  2007. godine Media plan izvodi i druge aktivnosti iz oblast odnosa sa javnošću, posebno organizovanje komunikacijskih kampanja.

Media plan institut ima razvijenu i izdavačku djelatnost te audio i video produkciju.

Media plan institut je pouzdani partner mnogim državnim i međunarodnim organizacijama i kompanijama  koje se bave medijima i komunikacijama ili daju podršku medijskom razvoju u regionu, kao što su: francuska vlada, francuska regija Auvergne, njamačka vlada, Evropska unija, USAID, Savjet Evrope, UNESCO, UNICEF, OSCE, OHR, Theophraste, Visoka škola novinarstva iz Lila (ESJ), Televizija ARTE, BDPA Paris,  Intermedia  Washington, Mediana i Dialog iz Ljubljane, Hans Bredow Institut Hamburg, njamačke fondacije Friedrich Ebert, Konrad Adenauer, Heinrich Boll, Visoka novinarska škola Zagreb, Institut za multimediju Ljubljana, itd.




Published by Media Plan Institute